Hüseyin Güler Yerel Basın Sempozyumu Kartal’da Gerçekleştirildi
KARTAL’DA REGAİP KANDİLİ DOLAYISIYLA ÜÇ CAMİDE LOKMA VE KANDİL SİMİDİ İKRAMI
13.01.2026 - Salı 15:42
Kartal Belediyesi, Regaip Kandili dolayısıyla ilçe genelinde anlamlı bir ikram programı gerçekleştirdi. Kandil gecesinin manevi atmosferini Kartallılarla paylaşmak amacıyla düzenlenen program kapsamında, üç farklı cami önünde lokma ve kandil simidi dağıtıldı.
Regaip Kandili vesilesiyle yapılan ikramlar; Hürriyet Merkez Camii, Mehmet Akif Camii ve Kubbeli Camii önünde gerçekleştirildi. Program kapsamında lokma araçları saat 18.30 itibarıyla hazır hale getirilirken, vatandaşlar cami önlerinde yapılan ikramlara ilgi gösterdi.
Düzenlenen programa Kartal Belediye Başkan Vekili Olcay Özgön, Kartal Belediyesi Sosyal Yardım İşleri Müdürü Gamze Yavuzer ve başkan danışmanları katıldı. Protokol üyeleri, cami önlerinde vatandaşlarla bir araya gelerek vatandaşların Regaip Kandili’ni tebrik etti.
Kartal Belediyesi tarafından gerçekleştirilen lokma ve kandil simidi ikramı, Regaip Kandili’nin paylaşma, dayanışma ve birlik ruhunu ilçe genelinde hissettirdi. Vatandaşlar, bu anlamlı organizasyon dolayısıyla Kartal Belediyesi’ne teşekkür etti.

Çalışanlar Neden Daha Fazla Para Değil, Daha Fazla Özgürlük İstiyor?
15 SOSYAL MEDYA HESABINA ERİŞİM ENGELİ
SAKARYA’DA GÜRCÜLER COŞTU
DünyaTARTIŞMALI PAYLAŞIM SONRASI GÖREVDEN ALINDI
ÜNLÜ KONUKLAR VOLİÈRE LANSMANINDA FERİYE PALACE’TA BULUŞTU
500 ARAÇLIK KONVOYLA GÖRKEMLİ AÇILIŞ
HAREKETSİZLİK AĞRIYI ARTIRIYOR
TİCARET ROTASINI YILIN İKİNCİ BULUŞMASINA ÇEVİRDİ
2026 DÜNYA KUPASI MOBİL UYGULAMALARDA REKOR BEKLENTİSİ
ÜNLÜ GEZGİNDEN İLK KİTAP