Kartal’da Dev Dönüşüm Hamlesi
Kartal Belediyesi’nden Miraç Kandili Dolayısıyla Vatandaşlara Lokma İkramı
12.03.2026 - Perşembe 13:47
Kartal Belediyesi, Miraç Kandili dolayısıyla ilçe genelinde cami önlerinde kurduğu mobil ikram noktalarında vatandaşlara hayır lokması ikram etti.
Kandil akşamının manevi atmosferinde yapılan ikramlar, cami önlerinde kurulan mobil ikram noktalarında vatandaşlara sunuldu.
Belirlenen program kapsamında Kavaklı Camii (Cevizli Mahallesi), Fatih Sultan Mehmet Camii (Cumhuriyet Mahallesi) ve Adnan Kahveci Camii (Uğurmumcu Mahallesi) önünde hazırlanan sıcak lokmalar, yatsı namazı sonrası cami cemaatine ve çevrede bulunan vatandaşlara ikram edildi.
Dağıtım çalışmaları, belediyenin ilgili birimleri tarafından planlanan program doğrultusunda ve düzenli bir şekilde yürütüldü.
Lokma dağıtımı sırasında sahada görev yapan belediye ekipleri, Kartal Belediye Başkanı Gökhan Yüksel’in selamlarını ileterek vatandaşların Miraç Kandili’ni tebrik etti.
Belirlenen cami noktalarında gerçekleştirilen ikramlar, akşam saatleri boyunca devam etti.

SİYAH ORAK DÜNYA PAZARINDA DENGELERİ DEĞİŞTİRECEK İZMİR
ÖRGÜ TRENDLERİ SAHİLE TAŞINDI
2 GÜNDE 2 KONSER
MELİKE ŞAHİN’DEN PEŞ PEŞE İKİ MUHTEŞEM KONSER
BEL AĞRISINDA ERKEN TANI, TEDAVİ BAŞARISINI ARTIRIYOR
BEL AĞRILARI BASİT ÖNLEMLERLE KONTROL ALTINA ALINABİLİR
AMELİYATSIZ SIKILAŞMA VE VÜCUT ŞEKİLLENDİRMEDE ENDOLAZER DÖNEMİ
AYRILIĞA ROMANTİK AMA GERÇEKÇİ BİR REHBER
2026 DÜNYA KUPASI MOBİL UYGULAMALARDA REKOR BEKLENTİSİ
TÜRK ÜRETİCİSİNE 48 SAATTE FİNANSMAN İMKÂNI